Відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживача», спідня білизна входить до переліку товарів належної якості та не підлягають обміну чи поверненню, за умови, що вони не є браком.
В офлайн магазинах є спеціально виділені моделі, які використовуються саме для примірки та які не беруть участь у продажу. Тобто клієнт може здійснити примірку у магазині, але продати йому зобов’язані новий, жодного разу не використаний товар.
На жаль, у специфіці роботи інтернет-магазинів ця можливість відсутня. Ми розуміємо, що підбір білизни – це дуже важливий та складний процес. Спеціально для цього робимо замір КОЖНОЇ моделі (розмірну сітку Ви можете знайти на кожній сторінці товару, який Вас зацікавив) і рекомендуємо порівнювати заміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все коректно.
Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд у присутності співробітника пошти, повинен переконатися: якість товару, повноту та коректність замовлення (розмірів, кольору, артикулу тощо) та у відсутності браку.
Якщо Вам не сподобався товар або з будь-яких інших причин Ви не хочете забирати замовлення – необхідно оформити його повернення назад відправнику. Якщо замовлення було оплачене Вами повністю – після повернення товару нам на склад, будуть повернені кошти (на реквізити які Ви нам повідомите) за вирахування вартості транспортування.
Коли Ви забираєте товар із поштового відділення, це означає, що Ви переконалися в коректності замовлення, відсутності браку, відповідності розміру і тд., та повернути/обміняти його ВИ ВЖЕ НЕ МОЖЕТЕ, оскільки ми виконуємо вимоги Законодавства України надсилаючи тільки новий товар.